Рівненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4

  • Збільшення розміру шрифта
  • Звичайний розмір шрифта
  • Зменшити розмір шрифта
Внутрішня система забезпечення якості освіти

Система оцінювання навчальних досягнень

e-mail Друк PDF

Останнє оновлення на Неділя, 21 листопада 2021, 12:23
 

Внутрішня система забезпечення якості освітньої діяльності. Механізм самооцінювання 2021-2022н.р.

e-mail Друк PDF

Внутрішня система забезпечення якості освітньої діяльності.

Механізм самооцінювання 2021-2022н.р .

Напрямок №3. «Система оцінювання здобувачів освіти»

Мета: Забезпечення справедливого та об’єктивного оцінювання результатів навчання учнів, а також професійної діяльності педагогічних працівників. Створення умов для реалізації індивідуальних освітніх траєкторій учнів. Визначення підходів до формування критеріїв оцінювання здобувачів освіти.

Механізм самооцінювання відображений у тексті Положення про внутрішню систему та у розділі плану розвитку діяльності закладу освіти на 2021-2022н.р. «Вдосконалення внутрішньої системи забезпечення якості освіти», де визначено алгоритм проведення моніторингу системи оцінювання здобувачів освіти . Алгоритм самооцінювання передбачає визначення процедур проведення різних видів оцінювання (формувального, поточного, тематичного, семестрового, річного, державної підсумкової атестації), що проводиться в закладі освіти.

Детальніше...
 

Розвиток внутрішньої системи якості освіти закладу в 2020-2021 н. р.

e-mail Друк PDF

Розвиток внутрішньої системи якості освіти

закладу в 2020-2021 н. р.

Освітня політика закладу в 2020-2021 н. р. буде спрямовуватися на розбудову за напрямком «Педагогічна діяльність», а саме на формування пріоритетів академічної доброчесності в освітньому процесі закладу в процесі реалізації Освітньої програми 2020-2021 н. р. з урахуванням особливостей діяльності навчального закладу, визначених у стратегії розвитку закладу 2019-2022 р. р.

Останнє оновлення на Четвер, 19 листопада 2020, 13:46 Детальніше...
 

Внутрішня система забезпечення якості освіти

e-mail Друк PDF

У 2019-2020 н.р. освітня політика закладу була спрямована на розбудову внутрішньо системи забезпечення якості освітньої діяльності за напряком "Освітнє середовище".

Реформування освітнього процесу в закладі відбувалося завдяки обраному варіанту, в якому педагогічний колектив реалізував педагогіку результативної дії.

Пріорітетним напрямком розвитку закладу у 2019-2022 роках буде організація безпечного та ефективного освітнього середовища.

Отож результати моніторингу освітнього середовища показали як педагогічний колектив вирішував головне завдання щодо забезпечення комфортного та безпечного освітнього середовища.

Інноваційний розвиток діяльності закладу освіти - це цілеспрямовані зміни на основі позицій реформування освіти в Україні на принципах інноваційності, дитиноцентризму, природовідповідності.

Упродовж 2019-2020 н.р. було реалізовано ідею Нової української школи "Формальна освіта для майбутнього". Педагогічний колектв забезпечив оптимальні практики для ефективної взаємодії восвітньому процесі за методикою "Змішаного навчання" за двома моделями - "ротаційною" і "перевернутий клас".

Ідея формальної освіти є одним із шляхів підвищення ефективності освітнього процесу.

Останнє оновлення на Середа, 20 травня 2020, 09:47
 

Моніторинг оцінки освітнього середовища закладу учнями

e-mail Друк PDF

Останнє оновлення на Четвер, 16 січня 2020, 10:31
 


Сторінка 1 з 2

Меню сайта

Кто на сайте

На даний момент 10 гостей на сайті
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер